سیب سبز

سیب سبز

حرفی نیست جز اینکه برای دیدن روی ماه خدا آمده ایم...دروازه ی شهادت نداریم! تنها معبری تنگ مانده... لکن دل را باید صاف کرد...باور کن با همین جنگ نرم می شود روی ماه خدا را بوسید.

آخرین مطالب
  • ۱
  • ۰

سیبیل...

دیشب حدود ساعت بیست و سی دقیقه و درست قبل از اجرای نمایش راز آفرینش ، فردی با نام محمد ا.ف ، که علاوه بر نشر اکاذیب و اقدام علیه امنیت ملی ، از دست ماموران فرار کرده بود به اشد مجازات محکوم و حکم در فرهنگی ترین مکان موجود - مجتمع فرهنگی هنری سرو - اجرا شد.

محمد ا.ف دستیار فنی کارگردان و مسئول اتاق فرمان سالن محل اجرا بود که بعد از اجرای حکم در جمله ای تهدید آمیز خطاب به یکی از عوامل اجرای حکم گفت: "یعنی علی اشکت رو در میارم".

خخخخخ

خودمونیش این میشه که پس پریشب ما هماهنگ کردیم بعد از اجرای نمایش بریم یه چرخی تو شهر بزنیم ، این شد که با سه تا موتور و جمعا 6 نفر راهی بلوار سید مرتضی (ع) شدیم. تو راه برگشت قرار شد محمد ا.ف بچه ها رو به شام و با چنددرجه تخفیف به دلستر دعوت کنه.لکن بنا به طمع دوستان حاضر و با نادیده گرفتن سخن گرانبهای من که "نقد رو به نسیه ندید" قرار شد فرداشب شام رو سرش خراب شیم؛ اما...

اما شب بعد یعنی پریشب ، محمد ا.ف نسبت به قرار گذاشته شده و تعهدات فیمابین ابراز بی اطلاعی کرد و کلا زد زیرش!

بعد از شور و مشورت بین اعضای اصلی که من جزوشون نبودم (چون اصلا مشورتی در کار نبود) ، به این نتیجه رسیدند که یه جشن پتو براش بگیرن و خلاص ، اما این بار هم فرار کرد.بعد از کلی جست و جو و تعقیب گریز و کشیک در خونشون و مشکوک شدن پلیس به ما و تعقیب یه گشت نامحسوس!! پلیس دنبال موتور من و پیچوندنش، نشد که بگیریمیش!

تا دیشب که تو سالن اجرا و بعد از عادی سازی روابط و در اقدامی غافل گیرانه گرفتیمش و نصف سیبیلش رو زدیم تا درس عبرتی باشد برای دیگران!

در پایان این نکته رو هم اضافه میکنم که محمد ا.ف جان هیچ وقت یک ایرانی رو تهدید نکن.

  • ۹۴/۰۵/۲۷
  • کرامت حسنی

خاطره

سیبیل

محمد ا.ف

نظرات (۱)


سلام
نوشته های بسیار زیبایی داری
امیدوارم همیشه به نوشتن ادامه بدی تا ما هم با خوندن اون ها لذت ببریم
به منم سر بزنی خوشحال می شم

پاسخ:
بسم الله
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی