سیب سبز

سیب سبز

حرفی نیست جز اینکه برای دیدن روی ماه خدا آمده ایم...دروازه ی شهادت نداریم! تنها معبری تنگ مانده... لکن دل را باید صاف کرد...باور کن با همین جنگ نرم می شود روی ماه خدا را بوسید.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

نامیرا...

و اما من! هرگز برای امام خویش تکلیف معین نمی کنم،که تکلیف خود را از حسین می پرسم. و من حسین را نه فقط برای خلافت، که برای هدایت می خواهم. و من ... حسین را برای دنیای خویش نمی خواهم که دنیای خود را برای حسین می خواهم.

آیا بعد از حسین کسی را می شناسی که من جانم را فدایش کنم؟
و رفت
عبدالله مات ماند. وقتی مرد دور شد، عبدالله لحظه ای به خود آمد. برگشت و اسب خویش را آورد و مرد را صدا زد:
"صبرکن تنها و بی مرکب هرگز به کوفه نمیرسی!"
مرد ایستاد و افسار اسب را گرفت و گفت:
بهای اسب چقدر است؟
دانستن نام تو!
مرد سوار بر اسب شد:
من قیس بن مسهر صیداوی هستم ، فرستاده ی حسین بن علی!
و تاخت...

نظرات (۳)

سلام ، خیلی وبلاگ خوبی دارید ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنید 
وبلاگ ما در مورد مارکتینگ کشمشه 
پاسخ:
:)
  • تبارک منصوری
  • خیلی دنبال کتابشم ولی هنوز قسمت نشده به دستش بیارم...
    خوندینش؟ خوب بود؟

    پاسخ:
    بسم الله...
    کتاب خوبی بود...شاید - و به نظرم - در ابتدای کتاب و ماجرا ، با وجود اسامی سخت و طولانی عربی ، کتاب کمی گیج کننده باشد اما در ادامه و با توضیح و تفصیل بیشتر زیبایی نثر و سنگینی ماجرا نمایان میشود
    بسی لذت بردیم
  • تبارک منصوری
  • خب البته با اسامی و اصطلاحات عربی اش ، بنده مشکلی ندارم چون عرب زبانم :)
    تشکر از توضیحاتتون،امیدوارم به زودی بتونم بخونمش.
    پاسخ:
    بسم الله...
    خب پس دیگه مشکلی نیست / از همون ابتدا میتونید از فضاسازی ها و نثر زیبای کتاب لذت ببرید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی