سیب سبز

سیب سبز

حرفی نیست جز اینکه برای دیدن روی ماه خدا آمده ایم...دروازه ی شهادت نداریم! تنها معبری تنگ مانده... لکن دل را باید صاف کرد...باور کن با همین جنگ نرم می شود روی ماه خدا را بوسید.

آخرین مطالب
  • ۱
  • ۰

کافی نیست؟

قبل از اذان مغرب و عشا تصمیم گرفتم برای اتمام حجت،آخرین پیامک رو به رفیق و شریک سابقم بزنم تا حساب و کتاب دفترکار و هزینه هام برای تجهیزات فیلمبرداری رو بعد حدود چهارماه نقد کنم
درست همون لحظه که گوشی رو برداشتم پیامکش اومد که حساب شما از دفتر برای فلان و فلان و فلان وسیله... میشه اینقدر!! اگه پول نقد میخوای شماره حساب بده و ...
جا خوردم
چون علاوه بر اینکه قیمت ها کاملا غیرمنصفانه بود ، بعضی از وسایل هم اصلا لحاظ نشده بود!
پیام دادم که:
بعد چهارماه مال مفت گیر آوردی دیگه!
بیا بده میزارم برای فروش...

لباس پوشیدم تا برم نمازجماعت... قرار بود یادواره شهدای دانش آموز هم بعد از نماز برگزار بشه ؛
بعد از نماز رفتم و ته سالن روی صندلی نشستم ،جایی که فقط بچه های شیطون و بازیگوش میشینند!
سَرَم توی دیوار و شیپور بود و نیم نگاهی هم به قیمت سایت ها و فروشگاه های تجهیزات الکترونیکی داشتم تا قیمت ها دستم بیاد
زد رو شونم و سلام کرد و گفت بیا صحبت کنیم!

گفت: من وسایل رو میخوام و از این حرفها / زیر بار نرفتم / گفتم: مفت حساب کردی؛ وسایل رو بده تا بفروشم پولش رو نصف می کنیم
گفت و گوی ما با صدایِ بلندِ مجری که توی میکروفن داد میزد یکی شده بود و صدای ما هم بلندتر!
گفتم من با این قیمت هایی که نوشتی نمیدم و خلاص!
بیراه نگفته بودم ؛ چون با این قیمتِ دلار برای من به صرفه تره که وسایل رو بزارم برای فروش؛حداقل میتونم بزارم روی پول پیش خونم!

اومدم خونه و قیمت های پیشنهادی خودم را با رعایت قیمت روز براش پیامک کردم
لکن بعید میدونم بتونه منطق به خرج بده و بفهمه...
درهرحال چه بتونم پولم رو بگیرم و چه پولم رو نده من چیزی رو از دست ندادم

واگذار کردم به خدا و یوم الحساب!


آیا خدا برای بنده اش کافی نیست؟

  • ۹۷/۰۲/۲۳
  • کرامت حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی